تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخر سفر استانی رئیس جمهور ایران | ابراهیم رئیسی وارد بیرجند شد

پیکر رئیس جمهور کشورمان پس از تشییع تاریخی در شهر‌های تبریز، قم و تهران امروز سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی ابراهیم رئیسی باشند.

ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ انتخاب نوشت:  هواپیمای حامل پیکر رئیسی و ۲ تن از همراهان صبح امروز سوم خرداد در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که شهید جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست و مردم خراسان جنوبی در انتظار رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری هستند تا ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع کنند.


بیشتر بخوانید: تصویری از فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی


پیکر رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.
مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش است و دیروز و دیشب جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به برپایی موکب‌های پذیرایی از تشییع کنندگان مشغول بوده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
0
طفلی صبح تا شب گفت تحریم ها تاثیری نداره، اخرش با این هلی کوپتر پرید
نظرات شما